Enter your search terms:
Sus
 

Despre Noi

Cine suntem

Suntem o echipă de patru arhitecte de interior pasionate de design în toate formele sale.

Suntem diferite și asta ne ajută să fim versatile și să spunem povestea fiecărui client în parte.

Avem însă și câteva lucruri în comun: ne plac culorile și simplitatea lucrurilor.

Ne place să ascultăm și să înțelegem clientul și să îl “traducem” în spațiul amenajat.

Misiune

Noi vrem să îi ajutăm pe oameni să trăiască simplu și frumos.

Credem că orice amenajare sau reamenajare de spațiu este un moment bun pentru schimbare și evoluție.

Fie că este vorba de casă, birou sau spațiu pentru public, un proiect de design de interior este ocazia perfectă pentru a seta noi direcții în stilul de viață și pentru a face schimbări pe mai multe paliere.

Care este primul pas al proiectului

Noi credem că primul pas pentru un proiect reușit este înțelegerea beneficiarului.

Așa că la începutul proiectului, atât pentru amenajările rezidențiale, cât și pentru amenajările de birouri sau spații comerciale, avem un demers de început.

Misiune Jooca

Pentru amenajările rezidențiale

Dacă ești beneficiarul unei case, te punem din prima la treabă cu un test de design interior, care ne ajută atât pe noi, cât și pe ține, să ne facem o primă idee despre ce te atrage cel mai mult ca stil și atmosferă în design.

A doua temă pentru tine este un chestionar despre stilul tău de viață, nevoile tale legate de funcționalitatea casei, dar și despre preferințe și hobby-uri, pentru că toate se reflectă în relația ta cu spațiul locuit.

Apoi punem totul cap la cap și analizăm informațiile primite de la ține, dar și spațiul casei.

Laprima întâlnire îți prezentăm planurile de amenajare în două variante diferite, împreună cu un moodboard de concept care să redea atmosfera casei tale. Acesta este foarte util pentru că, de multe ori, locuitorii unei case au gusturi diferite și aleg stiluri complet diferite la test.

Moodboard-ul de concept ne ajută să înțelegem cum putem îmbina totul astfel încât să fie estetic și potrivit cu casa și cu stilul vostru de viață.

Acesta considerăm noi că este un start bun pentru un proiect de design complet.

Pentru amenajările de birouri

Pentru design-ul de birouri, lucrurile sunt puțîn diferite. Utilizatorii spațiului formează o echipă, există un brand pecare îl reprezintă și niște valori după care se ghidează. Brandul și valorile companiei sunt prima parte din lucrurile de care ținem cont când creem conceptul de amenajare pentru birouri.

Persoana de decizie a companiei va fi pusă la treabă pentru a răspunde la întrebările legate de aceste lucruri și despre relația de funcționare a subechipelor sau a departamentelor care formează colectivul.

A doua parte este echipa în sine și fiecare membru al ei, relațiile dintre ei și stilul de lucru.

Îi punem și pe ei la treabă și îi rugăm să ne spună despre cum ar arăta biroul ideal pentru ei, ce spații informale ar dori să aibă la birou, despre locul de relaxare și biblioteca, despre lumină și nivelul de zgomot, despre plante și multe alte lucruri.

Apoi punem cap la cap toate informațiile și propunem două variante diferite de concept de amenajare.

După ce alegem una dintre ele împreună cu clientul, începem proiectul de amenajare

Amenajari birouri Jooca

Pentru amenajările de spații comerciale și start-up-uri

În ultima vreme antreprenoriatul a luat avânt în România și asta ne place foarte mult. Credem că este important pentru o afacere la început de drum să aibă un concept și o misiune, să știe ce vor să ofere că plus valoare clienților lor. Pentru un concept memorabil, este nevoie ca branding-ul și grafica să se alinieze cu design-ul interior și cu modul de adresare sau cu cel de comunicare către public prin site și social media.

Iar noi vă putem ajuta cu pachetul complet pentru un start bun al start-up-ului vostru: branding, design interior și bannere pentru social media. Spațiile comerciale se adresează unui grup de persoane țintă, deci primul pas este să identificăm profilul acestui client general.

De multe ori beneficiarii de spații comerciale știu foarte bine ce își doresc și ne dau multe informații pentru concept, pentru că de multe ori fac parte din categoria de client pe care o doresc pentru afacerea lor.

Al doilea pas este despre identitatea și conceptul afacerii în sine. Adică ce va aduce acea afacere bun în lume, cum va ajuta oamenii. Poate sună idealist pentru unii, însă noi credem că este prima întrebare pentru orice business. După ce avem toate aceste informații, le punem cap la cap și propunem un concept de design unitar.

Acest concept unește atât design-ul interior, cât și branding-ul, printr-un limbaj comun, cel al misiunii start-up-ului.