Enter your search terms:
Top

5 ponturi pentru un birou designish

Felul in care arata un birou spune multe despre o companie. Un design interior reusit va impresiona clientii si va oferi credibilitate afacerii tale, dar va creste si productivitatea si eficienta angajatilor si te va ajuta sa fii organizat.

Un birou realizat dupa un proiect de design interior poate costa putin mai mult ca investitie initiala, dar in timp te va ajuta sa economiseti bani.

Exact ca in proverbul evreiesc “sunt prea sarac pentru a-mi permite lucruri ieftine (adica de proasta calitate)”, un birou nefunctional si fara atitudine creeaza frustrare si timp pierdut pentru ca impiedica task-uri de baza.

Este important ca angajatii sa fie inspirati si productivi, dar si sa se deconecteze si relaxeze; sa poata lucra in liniste, dar si sa interactioneze cu colegii.

birou firma contabilitate (3)

Biroul ar trebui sa fie un spatiu primitor si confortabil, unde sa vii cu placere

 

Iti oferim cateva ponturi pentru un birou mai simpatic si functional, pentru tine, cel care il utilizezi si poti face o schimbare in bine!

1. Sa fie lumina! Si cat mai mult spatiu!

Cel putin jumatate din zi este petrecuta la birou, in interiorul unei camere, de multe ori departe de o sursa de lumina naturala, iar asta nu ne ajuta deloc.

Ochii nostri sunt proiectati sa se adapteze la intensitatile diferite luminii naturale pe parcursul zilei, de aceea o lumina artificiala constanta oboseste ochii. In plus, la lumina de zi vedem mai bine culori si detalii, iar starea generala se imbunatateste.

Pentru a beneficia cat mai mult de razele soarelui intr-un spatiu de birouri poti renunta la cat mai multi pereti plini de compartimentare, pentru a crea spatii mai mari si mai luminoase. Birourile private pot avea pereti de sticla, iar daca vrei intimitate, iti sugeram sticla sablata- este translucida, deci nu poti vedea prin ea, dar lumina trece nestingherita. In plus, poti alege birouri colective de tip “benching desk” pentru a optimiza spatiul si a usura circulatia printre posturile de lucru.

office bathco (5)

Un birou open- space ar trebui sa benefiecieze de cat mai multe lumina naturala si spatii generoase de trecere

 

2. Mobilierul de calitatea denota respectul pentru angajatii tai

Primul lucru pe care il recomandam aici sunt scaunele ergonomice de calitate. Acum majoritatea timpului la birou este petrecut stand in fata monitorului, deci o pozitie incorecta poate creea probleme uriase de coloana vertebrala.

Iar coloana este foarte importanta in buna functionare a organismului nostru. Asa ca investind in scaune de calitate, investesti in sanatatea angajatilor tai si in calitatea muncii lor!

In plus, ai grija ca inaltimea la care sunt pozitionate monitoarele sa fie optima: stand drept pe scaun, cu capul drept, ar trebui ca linia ochilor sa fie la jumatatea monitorului. Deci suporturile care sa “ridice” monitorul de pe birou sunt foarte utile!

Design birou, scaune ergonomice

Scaunele ergonomice, care respecta proportia si anatomia corpului, vor contribui la un randament crescut

 

3. Spatiile de relaxare cresc productivitatea

Este important si indicat sa te ridici din cand in cand de pe scaun si sa iti iei ochii din monitor (preferabil ar fi sa ii “arunci” pe fereastra pentru a schimba distanta focala si ati relaxa cristalinul).

De aceea intr-un birou este bine sa existe spatii de relxare, unde angajatii isi poti lua pranzul sau conversa cu colegii intr-un mediu informal. Aceste pauze colective ajuta la cresterea creativitatii si unificarea colectivul unei companii.

Noi credem ca relaxarea si munca nu se exclud reciproc, ci, dimpotriva, se potenteaza fantastic una pe cealalta.

Spatii de relaxare birou

Cui nu i-ar placea un spatiu unde sa rupa ritmul lucrului la calculator si sa faca putina miscare?

 

4. Ordinea si curatenia ajuta la buna organizare

Daca ai ordine pe birou, vei avea ordine si in ganduri. Asa ca un birou dezordonat, fara spatii de depozitare suficiente, poate scadea productivitatea angajatilor.

Corpurile de depozitare, pe langa faptul ca sunt foarte utile, pot adauga personalitate designului- le poti colora, decora cu stickere decorative sau autocolante cu printuri funny. Ai grija insa la dimensiunile lor: daca sunt prea inalte sau masive pot obtura lumina naturala si crea claustrofobie.

O alta problema este mancatul la birou: este neplacut sa vezi firimituri sau ambalaje de mancare printre documente, pixuri si laptopuri. De aceea recomandam inca o data un loc de luat masa intr-o camera separata.

birou firma contabilitate (1)

Un birou curat te ajuta sa gandesti organizat

 

5.Branding-ul: spune cine esti si ce faci!

Uite-te putin in jurul tau: este spatiul in care lucrezi personalizat pentru firma ta, sau ar putea la fel de usor sa apartina oricarei alte companii?

Branding-ul este foarte important in designul unui birou: ofera identitate si creeaza angajatilor simtul de apartenenta la un grup de valori comune.

Gaseste locuri cheie unde sa pui logoul si numele comapniei- poate fi vopsit pe perete, desenat pe sticla, realizat din litere volumetrice, vopsit pe pardoseala, atarnat de plafon, idei sunt nenumarate. Brandul nu se limiteaza insa doar la logo, poti folosi si doar culorile lui pentru a condimenta amenajarea- scaune verzi daca esti eco, un perete de accent decorat cu dungi in culorile firmei.  De asemena, te poti juca cu elementele vizuale din logo- ai logoul in forma de stea, poti realiza suporturi de pahare in aceeasi forma iar clientii vor fi impresionati de acest protocol.

Ai observat ce putere au cuvintele scrise? Incearca sa lipesti pe un perete autocolante cu cuvintele cheie ce descriu compania ta: atitudine, performanta, profesionalism, inovatie, optimizare. Vor fi o puternica motivatie pentru angajati, vor impune respect clientilor ce te vor vizita si, in plus, arata foarte bine grafic.

design birou branding

Brandingul este foarte important, asa ca gaseste punctele cheie ale spatiului si imprima logoul firmei.

 

Ar mai fi inca multe de spus: despre gama cromatica, despre personalizarea birourilor sau despre cum sa implici echipa de angajati in procesul de design. Imaginile din articol se regsesc in portofoliul Jooca, speram sa va inspire. Verificati si pagina de promotii, in perioada aceasta avem discount pentru amenajarea de birouri!

Voi ce ati vrea sa imbunatatiti in biroul vostru?

Asteptam comentariile voastre si promitem ca vom raspunde cu sfaturi utile!

Latest comments

Post a comment